mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 20:38 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
rozpocznij Waszmosc tomug!

Jakowy azaliż... eee... addony!

* UI w War.
Ladne, wygodne, niezla customizacja, ale nam tygryskom zapewne trzeba wiecej.
Przychodzi taki moment, kiedy kazdy, najmniejszy nawet ozdobnik graficzny zaczyna przeszkadzac.
Kiedy zamiast pieknego wskazniczka combustion wolelibysmy to w postaci numerycznej.
Kiedy zamiast unitframe wystarczylaby nam zielona kreska z imieniem postaci.
Kiedy zamiast dopatrywac sie ikonki 17go z kolei debuffa w obrzydliwej jebiacej po oczach ramce (oj tak, nic przez ta zielen nie widze) zapragniemy na srodku ekranu krotkiej informacji - "Silenced".
I kiedy stajemy sie zbyt leniwi, aby samodzielnie klikac "join scenario". Przychodzi czas na ingerencje w Interface!

* 4 linki na poczatek:

- Krotki Guide o UI w WAR

- Addony do Warhammer Online na pozerajacej ostatnio rynek stronie (afaik curse przejelo kolesia ktory rozkrecil WowAce, i forum WarhammerAlliance, SA JAK GOOGLE!)

- Addony w produkcji

- Dla tworcow, cos o API

Podobnie jak w pewnej znanej grze, mamy tu xml i skrypty lua. Mysle ze dobre rozwiazanie, bo jest to pewna wygoda dla tworcow zwiazanych z 'pewna znana gra'. Obecnie nie ma tego zbyt wiele, ale podstawy typu pierwsze zamienniki health barow, cyfrowe liczniki class power czy mozliwosc przeniesienia wszystkich tooltipow juz sa.
Latwo zatem totalnie zmienic wyglad Interface i pozbyc sie calej grafiki 2d. (widzialem juz chyba zupelny zamiennik XP/renown barow).

* Instalacja Addonow.
Rozpakowane addony umieszczamy w katalagou \Interface\AddOns w katalogu gry (swita wam podobienstwo to pewnej gry?).
Wszystko to jeszcze raczkuje wiec radze czytac FAQ/Help i nie pytac potem o slash commands.
Zapewne pozniej dorobimy sie addona tworzacego interface do zarzadzania/ustawiania innych addonow, w koncu tworca WoWAce.com wzial sie za WARa.



* Lista rzeczy, ktore mozna zmienic/dodac do UI, oraz tych nie supportowanych przez API:

Cytuj:
Items with a single * in front of them already have a working addon that provides such functionality, items with ** in front of them I personally know of at least one project to implement such functionality (obviously, these markers are only for the "possible" list).

Possible:

* *Modifying unit frames so they look different (including replacing the default)
* Creating HUD displays
* *Modifying buff/debuff displays into different formats (including replacing the default)
* *Scrolling combat text
* *Filtering/changing alert text
* Moving/customizing tooltips
* **Target-of-target display for friendly units (sort of)
* Chat management (separate windows, ignores, etc.)
* Action-bar customization (limited)
* *Career mechanic indicator modifications
* *Auto-loot-all
* *Defensive target locking (players only)
* *Auto-sell junk to merchant
* *Tradeskill helper mods
* Audio alerts for various events
* ...and many more...

Not possible (without changes by Mythic):

* Target-of-target display for enemies
* Career information for target window for enemies
* Casting bars for enemies
* Linking items in chat
* Location of anyone except your group on the map
* Click-casting for any button other than the left mouse button
* True real-world-time clock


* Czyli jak widac, wszystko co potrzebne jest, wodotryskow niepotrzebnych i automatyzujaco-oglupiajacych rozgrywke brak. Koderzy, do roboty!


cdn.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 8 wrz 2008, 22:55 przez tomugeen, łącznie edytowano 5 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31371
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 20:47 
Cytuj  
dzienkujemy

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 20:50 
Cytuj  
Cytuj:
True real-world-time clock

E tego mi brakuje.
Cytuj:
Casting bars for enemies

I tego tez.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 21:04 
Cytuj  
No zegarek to podstawa, ale ludzie juz kombinuja jak to zrobic.

Co do reszty to ja bardzo chcialbym jakiegos typu cast-on-click. Bo w zamianie "click playera -> click to heal" czy "shortcut na kolege z grupy -> click to heal" na "click kolege z grupy prawym to heal" nie widze niz zdroznego. Zwlaszcza ze istnieja macra targetujace. Zaoszczedza to niepotrzebnej klikaniny.
W Wowie bali sie modow samohealujacych pod 1 przycisk, ale pozmieniali tak cos w API, ze mozliwe bylo wyrzucenie takiego czegos z jednoczesnym przywoleniem na klikanie po unitframes.

Brak przyzwolenia na wszelkie "Ojej a za 5 sekund ktos w ciebie wycastuje Doombolta", czy "Nie bij tego goscia, co 3 healerow go wlasnie targetnelo a tank rusza w jego kierunku" alerciki to oczywiscie podstawa.
Z jakiej paki mamy wiedziec, kogo targetuja wszyscy enemy w zasiegu? (wyjatek stanowi tu Archmage ktorego dmg chary to pewpewLaz0rBeam i zawsze wiadomo skad i kogo bije).

Dobre podejscie mythica, dali tyle, ile trzeba. Daja mozliwosc zmiany sposobu prezentacji i tak juz dostepnych danych. Nie pozwalaja na wykorzystywanie ui do minisploitow jak np. tabowanie calej okolicy zeby w 2 sec poznac jakie klasy wybiegaja zza skaly.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 21:06 
Cytuj  
* Linking items in chat

To jest imho całkiem fajny ficzer. Aż dziwne, że nie go nie ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 21:18 
Cytuj  
http://war.curseforge.com/projects/whin ... timer-0-1/

Jał! Spell timer. Nie bede musial sie gapic na te debilne male ikonki na targecie (jak sie ma 4 doty, wkrotce 6, to ciezko zauwazyc, ktory trzeba refreshnac).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 21:27 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
http://war.curseforge.com/projects/whinyspelltimer/images/1-whiny-spell-timer-0-1/

Jał! Spell timer. Nie bede musial sie gapic na te debilne male ikonki na targecie (jak sie ma 4 doty, wkrotce 6, to ciezko zauwazyc, ktory trzeba refreshnac).

imba.
Teraz jeszcze Tylko zmiana UnitFrames. Bo ten standardowe sa strasznie z dupy tbh.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2008, 22:54 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Teraz jeszcze Tylko zmiana UnitFrames.


http://war.curse.com/downloads/details/13603/

Tez jest, takie pierwsze przeczyszczenie bara ;]


Zainstalowalem i pobieglem przetestowac dwa powyzsze:
Obrazek

Zmienione bary i dodane timery odpowiedno:
po lewej - okresowe spelle na mnie
po prawej na dole - na moim friendly targecie
po prawej na gorze - na enemy targecie
nie musze sie na ikonki gapic.

Ofc, to dosc proste mody, np timery wszystkiego co ma wyswietlany czas, wiec buffow godzinnych etc. Podobnie praty frames, troche oczyszczone i bez portretow. 5 opcji konfiguracji na krzyz i tyle, ale przetestowalem, poklikalem, wiec moge z czystem sumieniem powiedziec, ze dziala.


Edit: Yabber - pozwala edytowac dymki z textem (color, opacity, size), dla wielu pewnie rzecz niezbedna.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 17
Dołączył(a): 9.04.2006
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2008, 09:54 
Cytuj  
jak dla mnie to przydal by sie mod ktory "w takiej jednej grze" nazywal sie align. rysowal taka siatke na ekranie wedlug ktorej mozna sobie bylo wszystko ustawic dokladnie i rowno


_________________
Obrazek

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2008, 15:39 
Cytuj  
no właśnie, nie ma linkowania itemów na czacie, albo jeszcze nie odkryłem

**

Posty: 263
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2008, 16:57 
Cytuj  
o wlasnie...dobre pytanie. Mozna linkowac itemy na chat? Jezeli nie, to czy ktos widzial moda to umozliwiajacego?

Tomu, dobry temat, keep it up :D


Edit: no tak...slepne na starosc :wink:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry


Ostatnio edytowano 9 wrz 2008, 17:25 przez Rzezio, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2008, 17:06 
Cytuj  
tomugeen w pierwszym poscie napisał(a):
Not possible (without changes by Mythic):
Linking items in chat


Tu juz trzeba na muthic liczyc, ze dolozy taka funkcjonalnosc.

Z innej beczki CUSTOM MAP - pozbywa sie niepotrzebnych ozdonikow z minimapy. Jej, od razu robi sie czytelniej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 17:01 
Cytuj  
Bumpne topic, a co mi tam!

Clock
Mialo nie byc ingame zegarka, a jest ;][/url]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 345
Dołączył(a): 28.08.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 18:12 
Cytuj  
Pff po co zmieniać coś co jest dobre? Później jest płacz bo konto zajebali przez zainstalowanie jakiegoś syfu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10133
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 18:14 
Cytuj  
Żeby było jeszcze lepsze.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 18:27 
Cytuj  
Wysyp addonow juz teraz jest spowodowany tym, ze ich tworcami sa gracze, ktorzy tworzyli UI dla WoW-a, a teraz przechodza z produkcji Blizzarda do WAR-a i robia to samo tu.

Np. Grayhoof tworca SCT, juz pracuje nad takim samym addonem dla WAR-a.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31371
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2008, 08:08 
Cytuj  
mi brakuje tylko dobrego warband addona, ktory zmieni wyswietlanie wspomnianego powyzej. reszta jest git. lacznie z tym, ze (przynajmniej poprzednio) u shadow warriora bary same sie zamieniaja w zaleznosci od stance, ktory mamy.


czy jest jakis manual do tego combat parsera? jakos nie moge sobie poradzic zeby zaczal sensownie wyswietlac ;-/
podaje date, przeciwnika i jakies dziwne rzeczy pokazuje ;-/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13251
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2008, 13:18 
Cytuj  
Pojawilo sie pare nowosci (zapewne jeszcze wiecej pojawi sie jutro):

Action Bar Color - zmienia nam action bary tak, ze out of range target koloruje cala ikonke a nie tylko tekst

gcd Pulse - kropeczka pokazujaca ticki Global Cooldown,

EquipSets - bardzo uboga jeszcze 'przebieralnia', ale pewnie nawet takim czyms tanki switchujace 2hand/sword&board sa zainteresowane,

ISMoCast - pozwala castowac spelle na friendly targety (bo wiemy ze targetowanie ludzi spoza grupy jest czasem utrudnione) przez mouseover. Pewnie da sie to jakos zazebic z "target last" zeby od razu wracalo do poprzedniego celu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2008, 18:41 
Cytuj  
Da sie cos zrobic z tym frame, gdzie sa komunikaty Invaild Target, etc ? Bo te zajebujace pol monitra napisy mnie doprowadzaja do ciezkiej nerwicy. Jak zmniejszyc, przesunac, wylaczyc whatever ?

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2008, 23:46 
Cytuj  
http://war.curse.com/downloads/details/13548/ troche pomaga

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.