mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7134
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2017, 06:56 
Cytuj  
Kalkulator fuzji jakby ktoś chciał:
https://chinhodado.github.io/persona5_calculator/#/list

***
Avatar użytkownika

Posty: 31378
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2017, 06:28 
Cytuj  
jak tam persona?
u mnie 8h i ciagle dopiero poczatek.
story ladnie sie rozkreca.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2017, 14:23 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
jak tam persona?
u mnie 8h i ciagle dopiero poczatek.
story ladnie sie rozkreca.


Ja dopiero po 11 godzinach ukończyłem pierwszy loch. Wrażenia rewelacyjne, mocno zżyłem się już z postaciami. Nie mogę się doczekać co dalej, fabuła jest interesująca. System walki BARDZO dynamiczny. Mam tylko nadzieje, że gierka nie stanie się monotonna gdzieś tak po połowie i będzie ciągle czymś zaskakiwać (jak to robi fantastycznie Nier Automata). Fajne jest to, że gra sprytnie balansuje między wesołą atmosferą a poważnymi tematami. Nic tylko grać. Prawdziwe arcydzieło gatunku JRPG.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2017, 10:44 
Cytuj  
O niech będą błogosławieni ludzie z Atlusa za możliwość powtórzenia walki z bossami/sub-bossami w Persona 5. Próbuje grać cały czas na "HARD" i nic tak nie wkurwia jak critical w głównego bohatera pod sam koniec walki. Jakie jest uzasadnienie takiego rozwiązania, że KO naszego bohatera to z miejsca "Game Over"? Przecież w takim tytule, gdzie można zginąć na strzała od umiejętności insta-death to jest absurd.

Ogólnie to mam 20 godzin na liczniku i jestem w połowie drugiego pałacu. Zwykli przeciwnicy to walki na 10 sekund. Nie wiem czy dalej w grze się to zmienia, bo obecnie to mięso do grindowania expa i nic poza tym. Za to wszyscy "więksi" przeciwnicy, sub-bossowie i bossowie to czysta poezja. No i jest trudno, a to najważniejsze! :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7134
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2017, 12:35 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Jakie jest uzasadnienie takiego rozwiązania, że KO naszego bohatera to z miejsca "Game Over"? Przecież w takim tytule, gdzie można zginąć na strzała od umiejętności insta-death to jest absurd.


No to gra atlusa ;-) w sumie w personie teraz kiedyś możesz już sterować w wszystkimi mogliby sobie darować, ale oni dalej chyba patrzą na to, że MC jest bohaterem tylko, reszta to pomoc więc jak on ginie to koniec. W ich Shin Megami Tensei jest bohater i jego drużyna demonów które kontroluje więc trochę większy sens to ma. A poziom trudności tam jest jeszcze większy ;-)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2017, 14:55 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Kaban napisał(a):
Jakie jest uzasadnienie takiego rozwiązania, że KO naszego bohatera to z miejsca "Game Over"? Przecież w takim tytule, gdzie można zginąć na strzała od umiejętności insta-death to jest absurd.


No to gra atlusa ;-) w sumie w personie teraz kiedyś możesz już sterować w wszystkimi mogliby sobie darować, ale oni dalej chyba patrzą na to, że MC jest bohaterem tylko, reszta to pomoc więc jak on ginie to koniec. W ich Shin Megami Tensei jest bohater i jego drużyna demonów które kontroluje więc trochę większy sens to ma. A poziom trudności tam jest jeszcze większy ;-)


Właśnie planowałem kiedyś ukończyć Shin Megami Tensei na poczciwym 3ds :D

Jestem w Route C w Nier : Automata (dotarłem do obozu) i ogólnie to....

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2017, 14:10 
Cytuj  
Ta gra jest tak dobra, dopracowana i dopięta pod względem stylu, prowadzenia story i gameplayu, że nie mam słów.

Mam autentycznego bonera przed wejściem do każdego kolejnego pałacu (i nie mówię tu koniecznie o Takamaki i jej kostiumie) bo nie mogę się doczekać wyglądu nowej lokacji, jej eksploracji, przeciwników i nowych zabezpieczeń.

Momenty poza Metaverse też rozjebują. "Rozbierana" sesja Ann i jej aktorstwo czy pierwsze spotkanie z Kawakami poza szkołą -> instant lol.

MJUT. :cry:


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31378
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2017, 14:19 
Cytuj  
mam pytanie razoth, czy combat w pozniejszych fazach tez daje taki fun jak na poczatku?
bo ok, spotykanie nowych przeciwnikow, szukanie ich 'weak' pointow jest ok, ale czy tak wyglada cala gra?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2017, 14:28 
Cytuj  
Jestem w trzecim pałacu i przeciwnicy zaczynają być bardziej wymagający. Mają więcej skilli, buffy / debuffy i robi się bardziej ciekawie. Coraz mniej steamrolla jest i trzeba zaczynać używać głowy, bo energia w Metaverse sama się nie odnawia. :D


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7134
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2017, 15:07 
Cytuj  
Death confidant sprzedaje akcesoria odnawiające sp od pewnego poziomu, chyba 5,a od 7 po niższej cenie

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2017, 10:32 
Cytuj  
3 pałac w Personie 5 skończony. Prawie 40 godzin na liczniku...

Spoiler:


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2017, 12:38 
Cytuj  
ja skonczyłem pierwszy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2017, 13:21 
Cytuj  
Gra jest na prawdę cudowna i mówi to osoba, która jRPG z turowym combatem po prostu już nie trawi.

Prezentacja jest dosłownie tak wyborna, że nic mnie nie nudzi. Z każdym kolejnym pałacem rośnie w pewien sposób poziom komplikacji ale również nasze możliwości (poprzez rozwój social linków co też jest zajebiste - nie jesteśmy Alfą i Omegą i rozwijamy nasze opcje dzięki innym osobom).

Kolejna fajna sprawa to to, że jak podoba nam się jakaś Persona to mamy możliwości do levelowania jej i ulepszania, nie musimy co chwila łapać wyższych leveli po to by ich używać, możemy rozwijać te które już posiadamy i lubimy (poświęcając resztę dla szatana i expa).

No cud malina. Widzę siebie grającego drugi raz na Hardzie w przyszłości. :] A jak kiedyś jeszcze Atlus wyda wersję Golden (na Switcha może? :D) to już będzie pozamiatane.

...

Idę grać. :f


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 09:06 
Cytuj  
Czwarty pałac to czysta poezja pod względem story, settingu oraz muzyki. Mój ulubiony jak do tej pory. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 10:23 
Cytuj  
Jak się ma Persona do innych gier Altusa z tego uniwersum? Shin Megami Tensei IV, Devil Survivor 2 itp itd? Jest to jakoś powiązane? Przechodzę teraz Shin Megami Tensei IV na 3DS i zastanawiam się czy Persona 5 ma coś z tym wspólnego ;P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31378
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 10:24 
Cytuj  
skad ty masz tyle czasu razoth? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 10:59 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
skad ty masz tyle czasu razoth? :P


Właśnie nie mam i to jest przykre, bo przegrywam życie i nie dosypiam dla Persony. :(

No ale warto. :f

Jakieś 60 godzin na liczniku. Miałem sobie sensownie dawkować ale nie wyszło.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31378
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 11:45 
Cytuj  
eh to juz przeszlo polowa gry.
ja czekam z odpaleniem, bo niestety mialem to samo.
rano do roboty z zamknietymi oczami lazilem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7134
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 12:54 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Jak się ma Persona do innych gier Altusa z tego uniwersum? Shin Megami Tensei IV, Devil Survivor 2 itp itd? Jest to jakoś powiązane? Przechodzę teraz Shin Megami Tensei IV na 3DS i zastanawiam się czy Persona 5 ma coś z tym wspólnego ;P


Nie ma żadnych istotnych powiązań. Persona to jedno uniwersum, Devil Survivor inne, a SMT to jeszcze inne multiversum

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2017, 16:19 
Cytuj  
Kurwa, ale ta Persona jest przejebana na hard. Nie mogę pokonać bossa w drugim pałacu i musiałem wczoraj trochę pogrindować. Do tego zmieniłem kilka person i kupiłem sporo przedmiotów. Zobaczymy jak mi dzisiaj pójdzie. W innej grze już bym dawno zmienił na "normal", ale tutaj po prostu czerpię ogromną radość z walki. Nie miałem ostatnio zbyt dużo czasu na granie, więc w ten weekend sobie odkuje :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.